Služby

Administrativní správa zahrnuje především řádné vedení účetníctví, předpisy a kontrola úhrad od vlastníků/nájemníků a roční vyúčtování služeb. Další činnosti v této oblasti jsou uzavírání smluv s dodavateli energií a služeb (dodávky plynu, elektrické energie, vody, tepla, úklid, odvoz odpadu, kominické služby, aj.), uzavírání smluv s nájemci. Rozúčtování nákladů na vodu a teplo dle platných vyhlášek.

Základem technické správy je NONSTOP pohotovostní služba a periodická kontrola spravovaných nemovitostí našimi techniky s následným odstraněním zjištěných závad. Provádíme preventivní požární prohlídky, plynové kontroly, odečty hlavních i podružných měřičů vody a tepla, montáž a výměnu rozdělovačů topných nákladů RTN Siemens s následnými fyzickými i dálkovými odečty.

Na úseku elektroprací se specialuzujeme především na zakázky většího rozsahu, haly, budovy, komerční prostory. Našim klientům, kde zajišťujeme technickou správu, nabízíme i práce menšího rozsahu.

Správou objektu se rozumí tyto činnosti:

1. Vedení dokumentace:
 1.1. Vedení správní, popřípadě technické dokumentace objektu včetně zajištění její aktualizace     (jestliže byla předána vlastníkem správci), vedení dokumentace pojištění objektu.
 1.2. Shromažďování účetní dokumentace o hospodaření objektu podle obecně platných     předpisů pro účely uvedené v článku 2 bod 6. a 7. této smlouvy.
 2. Výkon správy:
 1.1. Zajišťování revizí technických zařízení objektu (elektrika, voda, kanalizace, hromosvody, antény, požární ochrana).
 1.2. Zajišťování údržby objektu dle potřeby a dohody s tím, že tato činnost není zahrnuta v odměně správce. 1x měsíčně bude správcem pověřená osoba, dále jen „technik“ kontrolovat celý objekt a bude pravidelně tento objekt udržovat (výměna žárovek, promazání dveřních zárubní, zavírače, kliky, zámky apod.) a to s rozpočtem do 2.000Kč bez DPH za návštěvu. Po odstranění závad bude vystavena faktura se splatností 14 dnů.
 1.3. Zajišťování úklidu objektu dle potřeby a dohody, s tím, že tato činnost není zahrnuta v odměně správce. Na tuto činnost bude uzavřena samostatná smlouva.
 1.4. Příjmy a výdaje ze služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor budou vyúčtovány vlastníkům bytů do 3 měsíců po získání dokladů k tomuto vyúčtování nezbytných, nejpozději však do 30.4. následujícího roku. Pokud správce v této lhůtě potřebné podklady pro vyúčtování nebude mít k dispozici, je povinen tuto skutečnost společenství písemně oznámit a navrhnout řešení situace.
 1.5. Aktualizování výpočtu nájemného a záloh na služby spojených s nájmem z bytu i nebytových prostor (dle právních předpisů, dle pokynů vlastníka), nájemné takto předepisovat a provádět vyúčtování těchto záloh a nájemného, evidence spotřeby vody a rozúčtování nedoplatků a přeplatků od dodavatelů na jednotlivé bytové a nebytové jednotky (nájemníky).
 1.6. Zadávání platebních transakcí do internetového bankovnictví (např. dodavatelé energií, výkonů a služeb).
 1.7. Uzavírání smluv s dodavateli energií a služeb (dodávky plynu, elektrické energie, vody, likvidace odpadních vod, odvoz odpadu, úklid, atd..) dle požadavků vlastníka.
 1.8. Evidence nedoplatků a jejich urgence - 2x urgence na úhrady nedoplatků nájemného a úhrady za služby nájemníkům; (1. urgence dopisem, 2. urgence doporučeným dopisem
se zeleným pruhem).
 1.9. Evidence přeplatků za uhrazená plnění.
 1.10. Uzavírání smluv s nájemci nebytových prostor, přejímání prostor od nájemců a přípravu prostor pro další pronájem dle požadavků vlastníka.

Správce je povinen při své činnosti:

1. Postupovat s veškerou odbornou péčí v zájmu vlastníka.
 2. Postupovat podle pokynů vlastníka.
 3. Pojistit svoji činnost správce na škody v souvislosti s plněním této smlouvy.
 4. Evidovat byty, vytvářet předpisy plateb a provádět roční vyúčtování.
 5. Zajistit odečty, rozpočítání nákladů a výměny bytových měřidel.
 6. Vedení účetnictví se zpracováním roční uzávěrky dle platných právních předpisů.
 7. Zajištění přiznání k dani z příjmů právnických osob a jiných daní dle pokynů vlastníka,  upozornit vlastníka na všechny daně v souvislosti s jeho činností.
 8. Neprodleně informovat vlastníka o skutečnostech či možnostech majících vliv na zlepšení či zhoršení výnosů spravované objektu.
 9. Neprodleně informovat vlastníka o potřebách údržby či oprav přesahujících rámec běžné údržby či oprav.
 10. Udržovat veškeré informace, které od vlastníka obdrží v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy, jako důvěrné.
 11. Zajišťovat kontrolu věcné i formální správnosti veškerých dodavatelských faktur a vyúčtování.
 12. Kontrolovat činnosti dodavatelů prací či služeb najatých v  souvislosti s  plněním předmětu této smlouvy.
 13. Vyvarovat se jednání, která by mohla jakýmkoli způsobem vlastníky poškodit.